ЗДО №5, ЗДО №5 "Вишенька" м. Хмільника, Хмільник
Вінницька область, Хмільницький район

Інтегроване заняття в старшій групі  

14. 02 .2024 року вихователь старшої групи №1 «Сонечко» Данілевич Г.С. провела відкрите інтегроване заняття з використанням елементів STREM – освіти, квест - подорож на тему «Весела мандрівка». 

Мета: продовжувати вчити малят грати в квест - мандрівки; закріпити вміння досліджувати пісок, воду; викладати завдання за зразком, за уявою; вправляти в умінні орієнтуватися на мапі, читати її; закріпити знання про поняття понтонний міст, лупа; розвивати увагу, мислення, пам'ять, окомір, уяву, мовлення; виховувати бажання довести розпочату роботу до кінця та отримати кінцевий результат, працювати в колективі дружно, допомагаючи один одному; отримувати від кінцевого результату задоволення.


Заняття в молодшій групі

18. 02. 2024 року вихователі Мельничук О.Є., Чекотун Л.П. з дітьми молодшої групи №2 «Яблучко» провели відкрите інтегроване заняття на тему « Захисники планети Земля».

Мета заняття: уточнити знання дітей про життя на Землі, виховувати гордість за свою планету, пробуджувати бажання дітей зробити для неї приємне. Виховувати дбайливе ставлення до природи, почуття доброти, причетності і співпереживання до всього прекрасного, що нас оточує.

Заняття з пошуково - дослідницької діяльності

Тема :« Чарівна сила магніту»

Мета:                                                                                                                                                  

 Сформувати у дітей уявлення про магніт і його властивості притягувати предмети, з'ясувати, через які матеріали впливає магніт, познайомити про використання магніту людиною.  Розвивати розумові операції, уміння висувати гіпотези, робити висновки, активізувати словник дітей.

 
 
Тренінг для педагогів 
17 лютого 2024 року практичним психологом ЗДО №5 «Вишенька»  Моргульською І.А.  було проведено заняття з елементами тренінгу для педагогів  «Відновлення власних ресурсів».     Метою заняття було познайомити педагогів з поняттям ресурси та з практиками відновлення внутрішніх ресурсів, навчити розвивати вміння самозаспокоюватись, сприяти активізації особистісних ресурсних станів, навчити долати негативні переживання та використовувати власну енергію для продуктивної діяльності .
З педагогами було проведено ряд корисних вправ та технік в даному напрямку. Вправа  «Мої ресурси» дозволила їм   визначити способи самовідновлення  у стресових ситуаціях, осмислити  власне життя. Також дуже сподобалась  практика  повної усвідомлюваності своїх думок, емоцій і досвіду в кожному моменті  «МАЙНДФУЛНЕС і мистецтво їсти шоколад», де педагоги зосередили увагу на тому, що відбувається зараз, і робили кожну дію усвідомленою.  Майндфулнес про те, як приймати відчуття, які прийшли, замість того, щоб негайно їх зупинити.
Виконуючи малюнок «Дорога життя» педагоги спробували зануритися у власний світ, переробити особистий досвід, звільнитися від негативу, наповнитися позитивом та  віднайти внутрішні ресурси для відновлення.
На завершення заняття вихователі отримали «подарунок» у вигляді  qr-коду, який відскановували та отримали побажання, що сприяло зняттю психоемоційного напруження, поліпшення настрою.
 
 
 

 

 

01.12.2023 року вихователь Струтинська Н.О. підготувала і провела відкрите заняття на тему «Як шукали рукавичку» .

 Мета заняття:

- розширити знання дітей про характерні ознаки зими;

-закріпити вміння відповідати на запитання вихователя, граматично правильно будувати речення, розпізнавати тварину за схемою, порівнювати дві множини, лічити в межах трьох, знання про кольори, геометричні фігури; - збагачувати словник дітей словами «пухнаста», «колюча», «струнка», «пишна»;

- розвивати пізнавальну активність, дрібну моторику, зв’язне мовлення, логічне мислення, пам’ять, увагу;

- виховувати бережливе ставлення до природи, дружелюбні відносини, вміння працювати підгрупою в парах.

 

 

 

22.02.2022 року вихователем раннього віку Олексіюк Надією Семенівною було проведено відкрите заняття «Подорож до зимового казкового лісу».

Педагог ретельно підготувалася: заздалегідь продумала тему, хід заняття, підібрала відповідну музику, наочні посібники, костюми для дітей.

 Заняття подарувало дітям яскраві враження і масу позитивних емоцій, а  вихователям, можливість  обмінюватися досвідом, ділитися цікавими ідеями, які можуть згодом бути використані з дітьми в інших вікових групах.

 

 

 

23.11.2021 року в закладі дошкільної освіти відбувся колективний перегляд відкритого заняття  вихователя Булавенко Н.С.  на тему  «Космічна подорож»,  з метою вивчити і поширити її педагогічний досвід . Перегляд відкритих занять стимулює творчість педагогів,  спонукає  опановуванню  інноваційних методів та прийомів  роботи, сприяє розвитку їх професійної компетентності .

19.02.2021 року вихователем середньої групи №12 «Калинка» Дощич Іриною Леонідівною було проведене відкрите інтегроване заняття з використанням елементів STREM – освіти  на тему «Весела мандрівка». Малята вчились гратися  в квест  – мандрівку, працювати  в колективі дружно, допомагати один одному, отримувати задоволення від кінцевого результату.

 

 

 

11 лютого для дітей старшої групи №9 «Барвінок» була проведена

 музична розвага «Як нам боротися з вірусами».

 Музичний керівник Чопенко С.Р., вихователь Романюк О.Й. у веселій та жартівливій формі закріпили з малюками знання про віруси, різні  можливості захисту від них шляхом дотримання певних гігієнічних норм та правил поведінки.

Свята та розваги, які проводяться в дошкільному закладі дають малятам велику втіху та радість.

Пошуково-дослідницька діяльність є потужним засобом інтелектуального розвитку дітей та формування у них основ цілісного світогляду. Малята люблять досліджувати і пізнавати довкілля, так вони набираються життєвого досвіду.

 Цікаво пройшло відкрите заняття в молодшій групі  №10 «Соняшник» під керівництвом вихователя Струтинської Наталі Олексіївни  «Подорож чарівною Країною паперу», під час якого педагог  демонструвала процес формування перших навичок дослідницької діяльності у малюків.           Грунтовна підготовка педагога до навчального процесу дає свої плоди й проявляєься в успіхах вихованців. Діти з вихователем вирушили в подорож до лісу, а пригоди, які там трапилися з ними, зачаровували гостей та не давали сумувати дітям.

Під час обговорення заняття педагоги ділилися враженнями від побаченого, мали змогу поділитися своїми практичними напрацюваннями та подякувати колезі Наталії Олексїівній за чудову роботу та прагнення до постійного вдосконалення.

 

 

 

 

 

Логін: *

Пароль: *